Dirk Kerstens
fotografie
Mijn eerste levenslicht had net zo goed rood kunnen zijn. Het typische rode licht van de donkere kamer. Toen nog met film. Goed voor 36 beelden. 36 keer opnieuw heel goed nadenken over het beeld dat je wilt vatten. Invalshoeken zoeken die andere niet zagen. Het is maar wat je in de verf wilt zetten.
Ik vertel uw verhaal in beelden zoals u het zelf zou vertellen met woorden.
klanten
In communicaties willen we zoveel mogelijk het menselijk aspect van onze ziekenhuizen in beeld brengen. Want de mens daar draait het hier om. Dirk voelt dit perfect aan en brengt dat in zijn foto’s duidelijk naar voor
Bram Van Dessel
Communicatiedienst
ZNA ziekenhuizen
Dirk heeft maar 2 woorden nodig en we zitten op dezelfde golflengte. Luisteren, meedenken, verwerken, creëren en afwerken met oog voor elk detail. Waarden die we bij Ivanhoe ook belangrijk vinden. Daarom werk ik graag samen met Dirk.
Koen Theré
zaakvoerder Ivanhoe communicatieadviesbureau
Haarscherpe en eenvormige packshots, afgewerkt klaar voor gebruik. Zo komt je product professioneel over. Dat is de helft van het verkoopproces.
Manu Pauwels
marketingafdeling Brouwerij Westmalle